امین قانعی مسئول حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته حوزه بسیج دانشجویی امام رضا(ع) واحد یزد اقدام به برگزاری اردوی راهیان نور برای دانشجویان این دانشگاه نموده است که خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر دانشجویان از این برنامه فرهنگی هستیم.
وی افزود :  کاروان  برادران از تاریخ 19 الی 23 اسفند و خواهران دانشجو از تاریخ 22 الی 25 اسفند ماه 90 برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و قتلگاه شهدا از جمله فکه ، دهلاویه ، شلمچه ،طلائیه ، اروندکنار  ، ... بازدید به عمل می آید.
نامبرده در مورد هدف از برگزاری اردوی راهیان نور گفت: ارتقای سطح بصیرتی،اعتقادی و باز خوانی جنبه های مختلف و ارزشهای دفاع مقدس،فداکاری و رشادت های رزمندگان اسلام و تبیین اهداف و آرمانهای شهدا از اهداف این برنامه می باشد.
وی ادامه داد : دانشجویان علاقه مند جهت شرکت در این اردو می توانستند تا مورخ 15 اسفند 90 به حوزه بسیج امام رضا(ع) واقع در دانشکده هنر ویژه برادران دانشجو و پایگاه بسیج حضرت بقیه الله واقع در معراج شهدای گمنام دانشگاه ویژه خواهران دانشجو ثبت نام بعمل آورند.
  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا